четвер, 21 березня 2013 р.

Я не здамся без бою!


http://goo.gl/8mpqC
Я відкриваю нову рубрику "Мій острів думок", де хочу ділитися з вами своїми почуттями та думками, які мене переповнюють в той чи інший час, то ж не судіть дуже строго.
Ранок сьогодні почався з однієї чудової української пісні групи Океан Ельзи «Без бою». Раніше я не вслухалася в зміст, який вона несе та саме цього ранку цей шедевр змусив мене зовсім по-іншому сприйняти ці слова. Ось і захотілося звернутися до всіх, хто вже кохає і хто знаходиться в пошуку того чистого, щирого почуття, від якого може перевернутися весь ваш світ. Та головне, вміти зберегти його навіть тоді, коли допущено жахливу помилку у стосунках із близькою людиною. Не здавайтеся без бою! Йдіть до кінця! І вам підкоряться усі вершини кохання і ваша близька людина обов’язково це оцінить! 


                                                       Хто ти є ти взяла моє життя і не віддала. 
                         Хто ти є, ти випила мою кров і п’яною впала. 
                          Твої очі кличуть, хочуть мене, ведуть за собою.
                    Хто ти є ким би не була ти?
                  Я не здамся без бою! 
                 Я не здамся без бою!


11 коментарів:

  1. Молодець!Ти не закриваєшся в собі, а хочеш,щоб тебе почули,то пиши,твори,мрій.

    ВідповістиВидалити
  2. Мені подобаються твої думки.... Не здавайся..

    ВідповістиВидалити
  3. Ліано, я відразу повірила у Вас: Ви не з тих людей, хто опускає у розпачі руки, хто проливає сльози і хто тупцює на місці. Мені взагалі хочеться, аби Ви створили ОСОБИСТИЙ блог... Як вам така думка?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це дуже гарна думка! Я обов'язково над цим подумаю, але після того, якщо бібліотечний блог буде мати популярність)

      Видалити
    2. Ось тут Ви не праві: одне одному не заважає!!! Народжуйте одразу дві дитини!

      Видалити
  4. Махнуть рукою! Розiллять вино!
    Хай крикне хтось — хай буде завiрюха, —
    Ах, як я хочу вiднайти вiкно
    У сiрiм мурi одностайних рухiв!

    А в тiм вiкнi нехай замерехтить
    Чиєсь обличчя — вперте i смiливе,
    Щоб знов життя — надовго чи на мить —
    Розколихалось хвилею припливу.

    Щоб погляд чийсь, мов трунок дорогий,
    Переплеснувся найсвiтлiшим плином,
    Де очi iнших, очi ворогiв
    Не домiшали яду чи полину.

    I в душнiй залi буде знов рости
    Така дитинна й божевiльна мрiя:
    Що задля мене хтось зумiє йти
    Крiзь всi зневаги — так, як я умiю!
    (О.Теліга)

    ВідповістиВидалити
  5. Ти молодець. А бій тобі не треба. Тобі і так все дуже добре вдається.

    ВідповістиВидалити
  6. Тема, яку ви зачепили, цікава. Бажаю Вам успіхів! Валентина Мельничук.

    ВідповістиВидалити
  7. Дорогие коллеги! Принимайте блогерскую награду – Liebster Blog Award. Это награда, которая дается блогером другому блогеру за проведенную работу в блоге. Подробности в нашем блоге http://dytlibrarikorolevo.blogspot.com/Поздравляем с наградой! Успехов и признания читателей и коллег!

    ВідповістиВидалити